Thursday 10 January 2013

Biar orang buat kita

As Salam and Hi

Jangan kita buat orang,
Jangan sekat rezeki orang.
Jangan sebut kebaikan kita biar orang menilai

Saya bukan manusia yang sempurna, saya keras hati, adalah antara sifat "buruk' saya. Kekerasanhati lebih berdasarkan prinsip dan integrity.
Dalam umor 57+ ni semua ini sudah di lihat dan keras hati ini saya yang membuat saya who I am today. Mostly my keras hati is related to kemahuan untuk berjaya dan berilmu. Maka sebab itu saya sanggup berhabisan untuk belajar walaupun dimarah ibu (arwah).
Saya juga keras hati dan sanggup bersendiri dari bercampur dengan kumpulan yang saya rasa menggagalkan atau memburuk sesama sendiri atau mereka yang suka berpura pura.

Dan saya juga telah meihat dan mengalami dan juga melihat orang yang melakukan di atas menerima balasan dalam masa yang terdekat selepas melakukan penganyian

Ingat lah dunia ini bulat. What goes around will come around

Dr Aishah


No comments:

Post a Comment